Sıcak sütle soğuk sütü birleştirmeyin demişti bir uzman, sağ sol, gündüz akşam farketmez demişti ben bu sebeple şöyle yapıyorum mesela 40 ml sağdım ya onu bir biberona koyuyorum örneğin sonra bir 60 ml cikarsa onuda baska biberona koyuyorum, ikiside soğuyunca anne sütü saklama poşetinde birleştirip buzluğa kaldırıyorum 😇 süt işi kesinlikle şanstır ama size net şunu söyleyebilirim günlük en az 3 lt su ve kesinlikle düzenli uykusu olanın sütü olmama ihtimali cok düşük 😊