Bebeğim 2 aydır meme reddi yaşıyor. Sağıp veremiyorum, kaşık ile almıyor , kaşık biberon ile almıyor, biberon ile almıyor,suluk ile almıyor , enjektör ile almıyor. Ben nasıl besleyeceğim, acıkmiyor anlamıyorum ben hiç acıkmiyor. Artık ne yapacağımi şaşırdım ne yapayım ben. Yenmek için her şeyi yaptık, farklı pozisyon, yatarak ayakta oturarak müzikle duşta ten tene temas yok yok yok , ben ne yapayım ?