Oykusmummy aman aman siz çok fazla sıkmayın bu sefer orta kulak iltihabı oluyorlar az sıkıp ters çeviriyorsunuz zaten içinde bişey yoksa yoktur aspiratörler çok tehlikeli bebeklerin damarları şuan o kadar inceki aspiratörler o damarları zedeliyor kanatıyor lütfen kullanmayın. Ayrıca genizi tıkalı degil bebeklerin solunum yolları Çok dar olduğu için ufacık toz dahi kaçsa ses geliyor bu sefer burnu yada genizi tıkalı sanıyoruz sizin hiç bişey yapmanıza gerek yok 1 haftaya o ses geçiyor kendiliğinden rahat olun