Ruyaninannesi Sabahları artık ağlamak yerine bağırarak uyandırıyor bizi.. “Hieeeeğğğ” diye bağırmalarımız mevcut. Var mı böyle bebesi olan ? Yoksa biz mi anormaliz ? 😎
Ruyaninannesi MiraLeyal doyuruyorum bir zaman sonra yine bağırıyor ilgi çekmeye mi çalışıyor anlamadım
hyt_50 Ruyaninannesi Benim kızım da 3 buçuk aylık aynı şekilde sabah bağırmaları gün içinde bağırmaları oluyor ☺️
AslihanElif Ruyaninannesi 9 ay 20 günlük her sabah odasından araya kadar geliyor beeeeeeee sesiyle uyanıyorum 😂😂
Mys01-01 Ruyaninannesi kendı sesını kesfedıyor artık ben uyandım sızde kalkın dıyor daha beler olacak neler 🥰 benımkıde 3 ay 27 günlük 4 diyeyim artık o uyanmaya can kurban büyügümde oyleydı