GokSuM Happy2 fakirin kırmızısını kullandım memnun değildim. Kullanmak isteyen başkasına verdim. A101 e gelen fantomdan çok memnunum. Şu haznesi yukarıda kapsül gibi olandan. Tek eksisi kablosu çok uzun değil.
Ecreee Happy2 ben kullanmadım ama size tavsiye fantomunkini alın,bu modeller mesela koltuk altlarına Girmiyor,hem ağır oluyor,diğeri daha hafif ve daha güzel .
Mom525 Happy2 P 1200 diye geçiyordu sanırım 500 watt olması gerekiyor annemdeki çekiş gücü o kadar iyi ki çokta pratik
GokSuM Happy2 fantomda renkler farketmiyor yani benim anlayabileceğim bir fark görmedim. Sadece sizin fakirde attığınız gibi değil de uzun ve üzerinde kapsül gibi toz toplama yeri olan süpürge. Hatta bu hafta grisi geliyor sanırım. Link atmayı bilmiyorum malesef. Ama sadece A101 beklemenize gerek yok ben anneme trendyoldan kırmızı aldım kendime A101 den sarı. Hiç fark yok
denizanasi3 Fakir bende vardı kırmızısı çok hantal ve güzel çekmiyor. Fantom annemde var müthiş ya çekişi çok iyi Dyson rakibi 🤪😂