Hanımlar benim sütüm 2 aylıkken kesildi . Çocuğum 3 bucuk aydır mama ile besleniyor . Şuan 5 bucuk aylık olduk ve mama artık sanırım doyurmuyor. Çünkü çok uyanıp yeme istediği hissetmeye başladı. Sıvı tüketimi olduğu için tuvaletini çok yaptığından sanırım hemen acıkıyor ve mamayıda çok kusmaya başladı . Ek gıda tavsiyesi istiyorum nasıl başlayabilirim . Deneyimli annelerimiz yardım edebilir mi ? 🌷