umay2111 Kızlar bugun kızımın 2.ay asisi var rotayi da yaptıracaz iki marka varmış hangisini yaptirsak bilemedim yardımcı olursanız sevinirim
Baby123 umay2111 bizde rotarix vurdurduk diğeri 3 dozdan oluşuyor zaten rotarix 2 doz en iyisi rotarix çok araştırıp öyle yaptık
Aysu-temiz umay2111 rotarisk yaptırdık 3 aylıkken birinci dozunu yeni yaptırdık ikinci doz da beş aylıkken dedi doktor iki dozluk iyi