Lina3705 Merhabalar bu cayı ne zaman içmeliyim ve içip memnun olan var mı ilk bebeğim maalesef emmedi o Bi yasında suan 35 haftalık tekrar hamileyim bukez emzirmek istiyorum sütüm iyi gelsin bebeğimi doyursun istiyorum bu cay iyi mi kullanan varsa yazabilir mi su zaten cok tüketiyorum su iç demeyin lütfen🙏🏻🤣
Syhbyz Lina3705 bende kullanıyorum gercekten süt yapıyor banada birde dereotu ve süt sağmak Yani memenın tam bosalmasını saglamakla artıyor
betulsnr4 Lina3705 bende kullanıyorum gerçekten çok güzel süt yapıyor tadı da güzel bazen üşeniyorum içmeye sütümün azaldığını hissediyorum hemen
dilek_kayra Lina3705 dün bir bardak icmeme rağmen baya faydasını gördüm 4 kereye kadar içiliyormus günde denemeni tavsiye ederim
Nhn Ben kızımda kullandım süt yapıyordu, oğlumda kullanmadım baska çaylar baktım humana kadar süt olmadı, içebilirsiniz🥰
Nhn Lina3705 yaşamazsın canım ikincide almıştım hamileyken doğuma gitmeden önce içtim, tadını da beğeniyorum, normal çay yerine ondan içmiştim