Annevebebek gece terörü değildir muhtemelen 3 yaş öncesinde pek görülmüyor, istisnai durumlarda bile en erken 2 yaşta başlayabilir diye biliyorum. Henüz uyku düzeni son seklini almadığı için uyku bozukluğu geliştirmesi zor bence. Her şekilde kaynağı ne olursa olsun sabır diliyorum size, benimki 2 aylıkken ve kalkması cok normalken bile zorlanıyorum gece kalkmalarına, yaşını alınca kim bilir ne kadar zordur