AselZeynepli Anneler kızım 1 ay 21 günlük. Dün göbeğinde kabuklar gördüm göbeğini kontrol ettim sanki ufak bi akıntı olmus o da kabuklanma yapmış gibi bugün de devam ediyor neden olmuş olabilir normal mı bu durum . Göbeğinde herhangi bir sertlik yok
AselZeynepli Didem88 canım kan yok k vitamini iğnesi yapılmıştı doğduğunda ben akıntıyı görmedim sanki akıntı olmus da kurumuş gibi kabuk baglamks