nesekaan benim kizimda 10 aylik doktora götürdum serum fizyolojik alin eczaneden şırıngaya cekin yarısını bir delige diger yarisini bir delige sıkın akitiyor zaten birde 9 aylikkende olmuştu o zamanda doktorumuz nazalnem diye bir krem verdi burun deliklerinin ucuna az miktarda sürün burnunu ovalayin hafif bir sekilde inanilmaz derecede etkili hemen burnunu akıtıyor yumusatiyor hatta ben bugun eczaneden yenisini aldim fiyatida 55 tl devlet karsilamiyor yazdirmadan alabilirsiniz