Zalimsin Kızım bu gece ateşli ıkınarak pırt yapmaya çalışarak ve ağlayarak uyandı. Karnım ağrıyor diyo bu hafta ara ara hep karnım ağrıyor dedi. Ama ateş neyin nesi anlamadık bu saatte gören okur mu bilmiyorum sabah doktora gidicez nedendir ki
Serapveminikleri Zalimsin kızımda 2,3 aydır karnım ağrıyor diyor dr kaç defa götürdüm gaz Cr kabızlık yapıyor kramp giriyor diyor ama ateş olmadı çok şükür
ikiprensannesi_gul Zalimsin çok grçmiş olsun🙏bu ara salgın var sanırım herkeste aynı sorun ishali varsa ateşide o yüzden yükselmiş olabilir
calikusuu Zalimsin Gazı olabilir mi? Bulunduğumuz yer çok sıcak olmasına rağmen kızım yalın ayak gezdiği için iki gündür geceleri ıkınarak gaz yapıyor. Üşütmüş olabilir, dışarı da çıkmadık nerdeyse bir haftadır. Bir yerden kapması da olası değil. Çok geçmiş olsun🙏
Zey66 Geçmiş olsun bende aynı şikayetlerle doktora götürdüm salgın olduğunu söyledi doktor hatta bana bile bulaştı inşallah çabuk atlatirsiniz
Zalimsin Zey66 kusma ishal yok ama daha sonra mı başlıyo acaba, ben tuvalet eğitimi veriyordum kakasından filan korktu çok ağladı acaba psikolojisini mi sarstık çok şaşırdık gece
prensannesi1111 Bizde yaklasik1 haftadir kusma ates var canm salgin sanrm hala da duzene girmedi ne uykumuz ne huysuzlugumz
Zalimsin prensannesi1111 karın ağrısından sonra mı gelişti sizinki 1 haftadır ara ara karnım ağrıyo diyo, acaba biz de böyle mi atlatıyotuz
calikusuu Zalimsin Tuvalet eğitimin il günlerinde kızım korktu, yapmak istemedi nerdeyse 3 gün tuttu, bu sürede kabız oldu. Sonrasında kitap okuduk, biraz tuvaletle ilgili çizgi film izledik, yavaş yavaş geçti.
Zalimsin Serapveminikleri benimki de tuvalet eğitimi verdim vereli böylr ilk kakayı tuttu kabız oldu derken şimdi de bu çıktı dün Kakasıbı yaparken çok ağladı korkudan gece de böyle oldu ilk kez aslında ateşini ölçtürmedi ama vücudu çok sıcaktı. Tuvalet eğitimini bırakmayı düşünüyorum
Zalimsin ikiprensannesi_gul hay Allah ya kusma ishal olmasın da ben de kefir içiyor o yapar mı diyorum soğuk oluyo kefir biraz
Serapveminikleri Zalimsin bırakma bence başlamışsan ilk günler tutuyorlar kaka ve çişi ama sonra düzene giriyor muhtemelen tutuğu için kramplar giriyor ona anlat mesela yapmadığın için karnın ağrıyor gibi hem yapar hem ağrısı geçer
ikiprensannesi_gul Zalimsin soğuk oluyosa evet yapabilir biz büyükler bile soğuk bişi içince hemen karnımız ağrıyo ki onlar daha küçücük bi süre ara verin bakalım ondan olup olmadığını anlarsınız ateşide o karın ağrısı ve ıkınmaya bağlı olabilir
Zalimsin Serapveminikleri 10 günü geçti ya kabullenemiyor çok ağlıyor hepten kabız olacak diye korkuyorum artık
Serapveminikleri Zalimsin ozaman demeki hazır değil ertele yoksa bagırsaklarına sarar verecek ahh bu bebekler ama korkma o ağrısı da kabız ve WC çıkmamaktan dr çok götürdüm 🙏🏻
ikiprensannesi_gul Zalimsin inşallah olmaz ama olursada içinin rahat etmesi açısından bi acile götürüp baktır kafan rahat olur çocukların hasta olması kadar zor bişi yok allahım nasıl bunalıyoruz biz anneler
Zalimsin ikiprensannesi_gul evet ya insanın ödü kopuyor belki ufak bişey ama küçücük beden söz konusu olduğunda anne olarak çok korkuyoruz inşallah Allahım sağlıklarını sıhhatlerşne zarar getirmesin
Zalimsin Serapveminikleri Doğru diyorsun ben de götürdüm başta duphalac filan verdi hatta çocuk korkmuş dedi ben ne diye inat ettim de devam ettim bilmiyorum kesinlikle bırakıyorum eğitimi