Duygu_yilmaz59 ben oğlumda aylarca katılma ile savaştım. Yüzüne üflemeyi hiç bir gittiğim doktor önermedi tavsiye etmedi. Eğer katılma tamamen nöbet halinde olursa bile korkmayın bayılır kendinden geçer bi 20 30 sn baygın kalabilir siz o an yan yatırın ve uyanmasını bekleyin. Katılma nöbeti beyinde kalıcı hasar bırakmaz korkmayın. Zaten o an nefessiz kalınca beyin kendini korumaya alıp kapatıyor. Üfleyip üflememek size kalmış bir şey ama nöbet halinde olursa da korkmayın.