Epiduralli doğum yaptım.. ama hiç bir işe yaramadı yada benim beklentim yüksekti. Bi kaç saat ağrısız sızısızdı evet ama 7 cmden sonra ilaç vermediler sancıyı epey uzun çektim.. onu çektiysem önceleride çekermişim diyorum çünkü 13 ay oldu hala epidural yerim ağrıyor eğilip kalkamıyorum. Bu konuda başka bi tedavi varmı yada kendisi geçermi.. yaşayan varmı.