Deletedmom0015 ilk zamanlar ara ara beresini gözlerine indirdiğim oldu ama uyurken birtakım şartlara alışmasın diye saldım gitti :) kucagımda pış pış yaparak uyutuyorum. Çünkü her ortamda yapabildiğim tek uyutma şekli. Ve hep gürültüde uyuttum sessizlikte karanlıkta vs uyutmadım şuan her ortamda uyur bebeğim 4 aylık :) yeterki uykusu gelsin gerisi bendee 🤣