Tahannesi25 çok önermişlerdi,sütüm var mı yok mu daha bilmeden doğumdan hemen sonra içmeye başladım belki 7 8 kutu bitirdim. Tadını sevmiştim. Ama aşırı kilo yapıyor, süt yaptığına da inanmıyorum. Çünkü bıraktığımdan beri sütüm hiç azalmadı. Aksine içtiğim süre boyunca çocuk gazlıydı bırakınca sanki gazı gitti. Geçenlerde bir kutu daha varmış açılmamış ona bakayım bitsin dedim içtiğim gibi akşamında çocuk kıvranmaya başladı. Direkt çöpe attım