İlk bebek de 10 aylık,ken, ikincisinde de home ofice çalışıyorum. İlkinde işe döndüğümde emzirdiğim ve hiç ayrılmadığı için ilk ay çok zor geçti. Sağdığım sütü de almadı falan.. ama ne kolay ki?? Sonrasında çaresi yok alıştı, bebekten bebeğe de durum değiliyor. Ofisteki arkadaşlarım çoğu sıkıntı yaşamamıştı. Sizin için hayırlısı olsun.