Arkadaşlar 20 aylık oglum sadece mama baba gel gol gibi şeyler söylüyor o da ara ara konuşmasında yardımcı neler yapabilirim biliyorum her çocuk bir değil kendine özel, yaşıtları parka gitti baba geldi gibi cümle kurabiliyor daha erken mi sizce kıyastan ziyada biraz moral olsun bana diye sormak istedim 🙏