Merhaba kızlar kızım 15 aylık daha bu pandemiden dolayı bişey yapamadığımız için hiç çocuk görmediğinden parka götürdüğümde bile şuan çocuklara değil büyüklere gidiyor . Akranlarıyla arkadaşlık etsin istiyorum oyun grupları da en erken 18 ayda alıyor var mı bizim gibi olan toplanalım