Merhaba kızlar bebeğim 7 aylık olacak dogumdan beri evdeydim bi iş fırsatı çıktı karşıma belki de boyle bi fırsat çıkmayacak bir daha kafam çok karışık. Asla bebegimi kimseye bırakmak istemiyorum çok üzülüyorum kendim büyütmek istiyorum bir yandan boşuna mı okudum diyorum çok kararsızım. Çalışan annelerden fikir bekliyorum. Annem ve kayinvalidemin olmadığı yerde yaşıyoruz ki zaten kayinvalidem çok tuhaf biri onun bakmasını istemem. Esim en iyi anneler bakar diyor bebeğim büyüyene kadar evde annelerle yaşamak da istemiyorum kayinvalidem dediğim gibi çekilecek biri değil. Çok kararsızım yardim edin nasil yapıyorsunuz çalışırken çocuğu bırakmak zor geliyor mu, eve gelince çocuğun tepkisi nasil, psikolojisi bozulur mu nasil olur ?