Kızlar sanki bu ara bebeğim uykuya başladı 48 günlük emiyo ama eskisi gibi degil önceden de abartı şekilde uzun emerdi bıraktı bi kaç gündür uyuyo da gündüzleri normal mi acaba beni şaşırttı ayrıca da göğüslerim dolgun olurdu biraz ufaldı cocuk doymasa ağlar heralde çok evhamlıyım 😔 normal mi