Kızlar burda yazanlar olmuş cuma günü grev var diye, evimizin karşısı sağlık ocağı. Kızım şu an uyurken nefes alıp verirken ses çıkıyor göğsünden deminde öksürdü, doktorumuz çok ilgili götürsem bakmaz mı yani yarın sabah 🙄 hastane de uzak. Var mı net bilgisi olan? Yoksa sabahın köründe eşim işe giderken hastaneye bıraksın bizi