Kızlar 9 ay 20 günlük bebegim ve çok aksi bir bebek ben onu alıştırdıysam sizlerde başarabilirsiniz diye düşündüm 🤗
Öncelikle kendinize ve bebeginize güvenmeniz gerekiyor. Gündüz uyku saatlerinde kesinlikle ne ayakta nede beşikte sallamıyorum yatağa alıp etrafında ilgisini dagitacak yastık vs ne varsa alıyorum ve yanına uzanıyorum. Bazen sakinleştirici müziklerle destekliyorum bazende hiçbirşey açmıyorum. Bebiş uyuyana kadar asla onunla ilgilenmiyorum arkamı dönüp telefona bakıyorum debelene debelene uyuyor. Akşam uykularında ise saat 9 en gec 9 bucukta mamasını hazırlıyorum yataga yatirip mamasını eline veriyorum kendi kendine içip uykuya dalıyor. İlk zamanlar ağlardı bağirırdı ama artık alıştı sizde korkmayın aylarca uyku sorunu çekeceginize 1 hafta sabredin alışacaktır. Umarım başarırsınız❣