Sevgili annelerim oğluşum 2 yaşında, 2019 doğumlu doğduktan 4 ay sonra pandemi başladı bebeğim evde büyüdü herkes gibi büyüklerimizi görmeden sosyalleşmeden evin içinde maalesef 🥺evden çalışan anneyim home ofice olarak hala devam🙃dolayısıyla tv telefon vs acıyoruz, doktorumuz açılmamasını iletse de pek başarılı olduğumuz söylenemez.. kelime haznesi de bu sebepten az mış😟sadece baba-dede-mama bide bu aralar annnn kelimesini söylüyor😜doktorumuz kreşe oyun gruplarına götürmemizi önerdi pandemi devam ederken sosyalleşmesi için gelişimine katkıda bulunacağının altını çizdi.. anne olarak içim rahat değil, covid belası bitmeden sizce göndermem doğru olur mu? Hafta da 2 defa 2 şer saat ebeveyn kontrolünde bir oyun grubu istiyoruz.. beni biri aydınlatsın🤩siz olsanız gönderirmiydiniz canım anneler😜