saripapatyam2 ayyy ben 10 ay çektim ama prof a kadar gittim ameliyat olmamak için çabaladım o kadar çok krem kullandım ki onlar da işe yaramadı zaten 15 gün geçtiyse ağrıyla kronik ve ameliyat diolar.. Köyde armut gelmişti hama yakın 6 tane küçük tü yedim ve baktım o kadar Rahat çıktım ki wc ye şok oldum hiç bir ilaç bu etkiyi yapmadı bana kesinlikle armut al ve aç karna bol bol ye ekmek pilav makarna kes yeme geçene kadar ve çok şükür 1 aydır çok iyiyim ben ölüyorum artık diyordum doğum ağrısı hiçbir şey