Pare66 Merhabalar, kızım 4,5 aylık vajina yapisikligi cikti, basiniza geldi mi acaba, doktorumuz krem verdi sabah aksam sür dedi, deneyimli anneler bilgi verirseniz cok mutlu olurum, kremin ismi estriol
tugbahy6 Pare66 benim kızımda vardı 2 aylıkken gördü doktor krem kullanmıyorum kendi geçer dedim ama biraz daha beklicem geçmezse doktora gidicem 3 aylık