mom54546 benim görüş açıma okuduğum kitaplara göre 4 yaş öncesi erken. Güvenli bağlanma 4 yaşa kadar oluşuyormuş. Birden fazla çocukla ilgilenen bir öğretmenle bu zedeleniyor diyorlar. Ki bebeğime bakıyorum bence de şuan anne çocuğu. Arkadaş ortamına sokuyorum bebeklerle vs oynamayı beceremiyorlar sonra hepsi yine annesine koşuyor. Çok ilgiye muhtaç olacaklarından erken olduğuna kendi düşüncemle de inanıyorum. Oyun evlerine götürün siz de yanında gidersiniz. Bu arada ben çalışıyorum bebeğim 19 aylık bakıcıya gidecek kreş hiç yok kafamda.