Bibi demek ki ağlamaya ihtiyacınız var, kimse görsün istemiyorsanız gidin duş alırken ağlayın. Hatta hiç ağlamamış gibi ağlayın, ağlayın ki rahatlayın. Duşta akan suyun sizin üzüntüleriniz olduğunu hayal edin, korkularınız, hayal kırıklıklarınız. Ve olumsuz şeyleri hayatımızdan çokarın. Ve evlaflarınıızı düşünün, siz giderseniz kiö öpücek kim saçlrını tarıycak kim koklıyxak sizin gibi onları… bu hayatta evlatlarınızı en çok siz seviyorsunuz, kimse sizin gibi sevemez onları. Size ihtiyaçları var, sırf bu düiünce bile size kendinizi güçlü hissettirmeli. Bunun yanında yoga ya da meditaysın yapıp bir hobi edinin ki kafanız dağılsın❤️ Kendinizi yıpratmayın, kendinşzi mutlu etmeye çalışn❤️