Dolunay4 [url=https://www.hizliresim.com/byign9l][img]https://i.hizliresim.com/byign9l.jpg[/img][/url] Kızlar adetim 6 gün gecikti ve erken gebelik testi yaptım bu 3.yapisim ucundede negatif çıktı sizce ne kadar riskim vardır ve hala olmadım olmamanın sebbei ne bilmiyorum galiba çok stres yaptım bundan dolayı sizin başınıza bu tarz bişey geldimi hiç ? 3 testimde negatif 🙏🏻 bu sonuncu yaptığım da negatif galiba tek çizgi çıktı
Dolunay4 Dolunay4 yorumlarınızı bekliyorum desteğe çok ihtiyacım var kızım 2 yaşında daha 😓 aşırı stres oldum korkuyorum
haziranin25i Dolunay4 şuan negatif gözüküyor kuzum. Geç dollenme yaşıyor olabilirsin ondan idrar testlerinde gözükmüyor olabilir
MLSVS Dolunay4 ben 3 test yaptım 2 negatif 1 pozitif geldi. Pozitifi görünce ödüm patladı, kan testi yaptırdım negatif çıktı ama hala adet olmadım. Sağlık ocağında yaptırmıştım, yanlış olma ihtimali yoktur değil mi?
bluem suan yok gözüküyor ama kucuk bebeklerde teste gozukmuyor kan testi yaptrsaniz daha saglikli olur birde bende genelde o ay stresliysem yad ahava degisime ugradgsam gecikiyor
Dolunay4 haziranin25i evet canım o ihtimal var ama en son ilişkimin üstünden bir ay geçti olsa çıkardı bence diye düşünüyorum 😐
haziranin25i Dolunay4 o zaman hepten negatif bebeğim ben istiyorsun diye düşündüm 👶🏻 Ama meğersem istemiyormuşsun 🤭
Dolunay4 haziranin25i 😅evet canım kızım daha küçük istemiyorum demiyim tabiki Allah verirse yapicak bisey yok ama korkuyorum ve kendimi avutuyorum diyelim 😂
MLSVS Dolunay4 hiç bilmiyorum eşime en ucuzu hangisiyse onu al demiştim 3ü de farklı eczanelerden alındı
Dolunay4 Yagmuralmila hayır icmedim bunun pişmanlığını yaşıyorum biraz su an kazaya uğrayınca bir ay önce üstüne böle olunca baya korktum
Dolunay4 MLSVS beyaz küçük olanlardansa onlar çoğu zaman yanlsi sonuç veriyormuş erken gebelik testleri en iyisi diyorlar