Hanımlar, ayın 13 inde rota aşısı olucak oğlum. Ben dr her ihtimale karşı alerji testi yaptırıp ona gore yol.izleyim dedim. Sanırım rota içinde yumurta varmış. Ve Ig E total 13.7 çıkmış doktor yüksek alerji seviyesi yüksek dedi. Ama süt yumurta sarısı ve aki ile ilgiki sonuc daha cikmadi . Ve bu ig e total nedir ne değildir asi ile ilgili alakası var mı. Doktoru araycam da müsait değil şuan sağlıkçı arkadaslar yardımcı olur diye düşündüm 😊🙏