Sonunda bize de uğradı bu bitmeyen hastalik. Halimize sukurler olsun yine de çok ağır değil şuan ama gittikçe ağırlaşıyormus duyduğuma göre. Önerileriniz varmı ne yapabilirim çabuk hastaligi yenmesi için. 6 aylık bebeğim var. Ayrı odalarda kalıyoruz eşimle
3 gündür neler cekiyodum zaten.. tek başıma gerçekten zorlanmaya başladım. Yemek, çocuk, eşim için ayrı tedbirler.. eşimin dokunduğu yerleri tek tek sil, bulaşıklarıni ayrı ayrı dezenfekte et.. çocuk o sırada sürekli tabiki uyanıyor, kalkıyor, yemek yemek istemiyor. Varmı önerileriniz.? Maalesef ki bir cok kişi bu hastalığı yaşadı. Tecrübeli olanlardan öneri bekliyorum. Ne yapmam lazım nasıl yapmam lazım bilmiyorum dikkat etmem gereken şeyler ne. Bilgi verirmisiniz.