Ballloglum merhaba benim kizim nerdeyse 6 yasinda cok girmiyorum artik buraya ama bir nedenle bakayim dedim ve mesajinizi yeni gordum. Acikcasi caresizligini anliyorum onun icin yardim etmek isterim. Acikcasi ben bi donem ayakta yapmasina izin verdim bu donemde hic soylenmedim, hic kizmadim, guzelce temizledim. Bi yer belirlemistik ayakta yapmasi icin de. Kakam geldi diyince oraya goturuodumm istedigin gibi burada yap diyordum. Kac kilot cope gitti saymadim tabi. Sonra o ayakta yaptigi yerin arkasina lazimligini da koydum. Bir gun baktim kendisi hazirdi ve oraya yapti. Tabi bunlar bikac gunde olmadi. Belki bi kac ay surdu. Sabir sabir en onemlisi ustune gitmemek.