Sadem1 Başına gelen varmı kızlar. Dr ya çektir ya da kanal tedavisini yenile dedi. Tam yemek yendiğim azı dişim. Böyle bir durumla karşılaşan var mı.
Yagmuurr Sadem1 Ay bende kanal tedavisi yaptırdım 1 sene önce yine aşırı sızlıyor bence çektirin gitsin
Sadem1 Yagmuurr bende çektirme taraftarıyım da sağ tarafımda tam çektirince orayla yemek yiyemeyeceğim
mom54546 Sadem1 yok bildiğin şişmiş iltihabı bellı oluyor canım benım diş sıkıntım 2 yıldır carya yurtdısındayım bı turlu cekmedıler sureklı dolgu taptı baktı olmuyo kanal tedavisi sımdode iltihap tutmus