GokturkAlp Mombaby Çok yağ gidiyor, zsten yağ çok pahalı birde çok zor temizliği. Annem 30 sene önce almıştı, böyle gereksiz bir şcat görmedim deyip kaldırdı, hala duruyor valla yesyeni arzum markası yanlış hatırlamıuorsam.