Minigim15 şimdi çok klişe olacak ana kayınvalide sorunsalı🤦♀️… Aynı apartmanda oturuyoruz gece gündüz bizi dinleyip izliyor. Güvenlik kameralarını bizi takip etmek için kullanıyor hatta doğuma gittiğim gece bile evin önünde arabamızın olmadığını görüp eşimi aradı ve diyor ki siz nerdesiniz evin önünde araba yok doğuma gidiyorsunuz dimi… sonra hemen arkamızdan yola çıkıyor. Gelmesi de bi işe yarasa içim yanmayacak… hastanede 3 gün kaldık ben önceki günden de uykusuzdum yaklaşık 80 küsur saat uykusuz bebeğimin başını bekledim. O ne yaptı? Ben doğum yaptıktan sonra akşam üstü bir uyudu ertesi gün öğlene kadar 14 15 saat… sonra da kırkımda bana bakacakmış… ablam yanıma geldi kalayım diye yok yok ben ona bakarım sen merak etme diyor… Ben hamileliğimi çok sorunlu geçirdim büyük çoğunluğunda hasta ve yatıyordum hatta ameliyat falan oldum. Bana 9 ayda 9 tas çorba getirmeyen kadın hastanede horul horul uyuyan kadın lohusayken bana bakacak benim evimde kalacak üstelik kendi evi bir alt katta iken… Ben de git demedim ama çocuğumu alıp odama uyumaya çekildim sonra da kocama mesaj atıyor. Senin karın size geldim önüme yemek koymadı üstüme yorgan vermedi diye… zaten evimizde her konuştuğumuz şeyi bize şunları yaptınız şunları konuştunuz diye anlatan bi kadına daha fazla prim vermemek adına ne hesap açıyorum ne de onunla muhataplığa giriyorum… konu nerden nereye geldi kusura bakma kuzucum çok dolmuşum. Bir anda patladım hakkını helal et 😪