Birbebekbiranne09 benim oglumda bi ara perdeye takmıştı korkuyorum diye.bebeginoz kac aylik bilmiyorum ama bazi dönemlerde cisimleri eşyaları baska şeylere benzetebiliyorlarmis.ben surejli perdenin yanina götürüp annecim bak bu bizim perdesiz çiçekli, dışarıdaki insanlar evimizin içini görmesin diye takıyoruz diye hep anlattım.boyke şeylerde korkusunun üzerine gidip anlatiyorum.bi arada sineklerden cok korkuyordu cok şükür onuda öyle atlattık.