Kızlar ben bebeğimi zarzor dört ay emzirdim o da mama ile beraber sonra tamamen bıraktı şimdi 11 buçuk aylık meme vermeye çalışıyorum şakasına ve almak istiyor ama bir kere ısırdı korktum 😀 sizce yeniden emer mi ki kapatınca agliyo felan emme refleksi kazanır mı yeniden bı yöntemi var midir