Sağlığı yerindeyse kiloyu çok takmamanızı öneririm. Bir de mama numaraları aylara göre değişiyor 6. Ayda 2. Numarasına geçebilirsiniz ancak, kullandığınız mamayı bilmiyorum ama genelde 6. Aydan sonra değişiyor. Bir üst numarası kilo almasını desteklemiyor yani.