Merhaba güzel anneler bebeğim bugun 46 günlük ve sürekli agliyor sadece emerken susuyor gazinida cikartiyor kakasinida yapiyor ama hep emiyim derdinde ne yapcagimi sasirdim uyutamiyorumda iki dakka uyusa hemen agliyor saglik ocagina sutum yetmiyo mu ki mama takviyesi yapiyimmi dedim yapma dediler kilo alimi cok iyi sutun yariyo dediler bebekleri böyle olan var mi bi fikir sunsaniz ayrica 1.5 yasinda cocugumda var iyice caresiz kaldim onada kahvalti disinda guzelce yemek yedirtemiyorum hep sivi tukentmek istiyor tavsiyeniz varsa yazar misiniz