MDLA bir kaç kelime kullanması ve komutları anlıyor olması ismine tepki veriyor olması yeterli. Her bebek aynı olmuyor . Eşim 4 yaşıni bitirince tek kelime konuşmaya başlamış . Bebeğim 3 aylıkken annim annem demeye başlamıştı 5 aylıkken baba dedi sonra dede, nene , mama ,meme ,al git ,hadi ,alo vs gibi kelimeler söyledi 10 . aya kadar. 10ay -14 ay arası pek bir şey eklemedi diyebilirim. Sadece bir kaç hayvan sesi. 15 aylıkken tekrar başladı anne gel , baba hadi , anneanne alo gibi. Bir de tekrar etmeye başladı mesela mor de diyorum moo diyor . Muz de diyorum buuuus diyor . Ben de çok konuşuyorum çok anlatıyorum ondan sanırım.