Oğlum 11 ay 12 günlük 1 haftadır uyku saatlerinde yatmıyor direniyor aglıyor uykusu var kafasını yastığa koyup aglıyor ama ayakta sallamaya geçince zabdedemiyorum yemek deseniz ağzından tükürüyor cıkarıyor cok iştahı yok ondan önce yerdi ama su şıralar başka bi bebek oldu gün içinde iyi ama iş uykuya gelince yok 10 da yatan cocuk 12den asagı yatmaz oldu sabah 9da uyandı ve bugün sadece 1 uyku yaptı 1 saat suan ayagımda yeni uyudu agla agla artık bizi şikayet edicekler diye korkmaya başladım uyuturken aglıyor sanki bi yeri acıyor ama uyku için aglıyor yaşayan varmı ? Yoksa sadece bizmi yaşıyoruz bu durumu anlayamadım