Anonim123 Kızlar yeni anneyim 2 saatte bir emzir deniyor , emmeye başladıktan 2 saat sonra mı yeniden emzireveğim yoksa emmeyi bitirdikten sonra 2 saat mi bekleyip emzireceğim 😵💫
Fero110 Anonim123 ıki saatte bir emzirme diye birsey yok cnm bebek nezeman isterse o zaman emer ilk 3 ay patron bebek tir mesela uyuyan bir bebegi iki saat suresi doldu diye uyandırmak cok saçma o zaten acıkınca kalkar
aysbln Anonim123 ne zaman isterse ver canım kurallara uyma ne kadar emzirirsen okadar sütün olur ilk 2 ay özellikle bebek çok emmek ister doysada ister anne kokusu sakinleştirir
E_srgt E_srgt emmeyi bitirdiğinde beslenme bitmiş demektir bi sonraki beslenme için 2 saat geçmesi gerekiyor ebemiz öyle söylemişti
TheBossMom Benim hiç 2 saati bulmuyordu bebeğim ne zaman isterse o zaman emzirdim sütüm azdı sık emiyordu o yüzden öyle öyle çoğaldı
Anonim123 Fero110 çocuk doktorları hep 2 saatte bi uyandır diyor sarılığı artar şekeri düşer diyorlar bıraksam sabaha kadar uyuyor benimki 🥲
Zkybgm Anonim123 sarılık olmaması adına ilk bir ay çok sık emzirmek gerek ilk yrmi gün içinde çok uyandırmaya çalşp emzirdiğim biliyorum alarm kuruyordm valla sarılktan çok uyuyordu ama iki aydan sonra geceleri o uyanmadan emzrmedm uyandığında verdim
Ysm2019 Anonim123 ilk 2 ay uyandır emzir benim doktorum 3 saatte bir emzir demişti ve şu an 2 aylık kilosuda gayet iyi az kiloyla doğmasına rağmen
Fero110 Anonim123 Allah rahatlık versin inşallah birak uyusun cnm bizim burada bebek uyursa bırakın yatsin diyorlar bebeklerin uyuma döneminde en büyük unsur uyku Her bebekte hafif sarılık görülür bebeklerin uzun vadeli sariliklarinin yaklaşık %70 vücudundaki bilirubin i ilk dışkı yoluyla hızlı bir şekilde ![atamalarından]( kaynaklıdır inşallah hiçbir bebek hasta olmaz Benim eltimin oglu ilk doğduğunda neredeyse sariligi 1 ay sürdü Yinede doktorla emzirmek için uyandırmayın o talep ettiginde kalkar dedi Anonim123