Bebegim 2 aylik ben cok kotu grip oldum bebegime bakacak kimse de yok maskeyle emziriyorum dikkat etmeye calisyorum ama bi turlu duzelemedim aksine daha da kotu oluyorm bugun atesimde cikmaya basladi emzirirken grip ilaci kullandinizmi kizlar aferin aldim ictikten ne kadar sonra emzirmeliyim cocuk doktoruna sordum ama bastan savma cevaplar verdi