Merhaba hanımlar. Doktor bebeğime bu ampulü vermiş. B12 değeri 233 çıkmıştı.
Haftada bir defa bir ampulün 3te 1i verilecek. Ama geri kalanını da atmayın annesi içsin sütten geçer demiş doktor.
Bu ampül ağızdan alınıyor mu? Prospektüsünde “Sadece kas içine enjeksiyonla uygulanır” yazıyor. Bilgisi olan kullanan vardır mutlaka