614408eoa Bu okuyqn kisinin huyuyunı suyunu aldıgı dogru kızımınkini dedesi okudı adam cıramızı yaktı vallaha billaha 🤪dogacak olan kızıma babasına okutturcam artk
Bulutbey 614408eoa ay umarım öyledir. Benim görümcemin eşi okudu onun gibi hayırlı evlat görmedim vallahi
614408eoa Tospiktospik10 elimdeli cocuktan diyorm vallaha bacm yktı kavurdu bizi uyumaz dedesi de aynı öleymis
Saricizgilibeyazev Tamam kızlar hepinize çok teşekkür ediyorum 🙏🏻 Yarın doğumum var sonrası için merak ettim . Annemde kalıyorum şuan oyüxden . Hoca çağırmak en mantıklısı şu durumda 🌺🌺🌺
fatimas27 Saricizgilibeyazev yok canim şart değil benim iki cocugumunkini de esim okudu…Babam da yiyenlerin hepsinin ki NI okudu
Dnz-kbr Saricizgilibeyazev camiden hoca işini ilk defa duydum babam okudu benm de ezan okumayı bilen birisi olur yani
Ebrupalavuzlar Bizim de dedesi okudu ismini ama şöyle bir şey oldu göbek adını normal doğum olduğu için doktoruma söyleyemeden kesti bağı biz kulağına üflerken göbek adını ayrı söyledik hangisi olur ya da iki tane mi göbek adı oldu şimdi 😂
Tuba Saricizgilibeyazev benim büyük oğlumda hoca okumuştu, küçük oğlumda babam okumuştu. Hoca şart değil🥰