Bebeğim daha 2 gün öncesine kadar yanıma aldığım da uyuyordu sabaha kadar. Üşütmüş klimadan 2 gündür sabaha kadar ayağında salla diye ağlıyor. Sallıyorum uyuduğunda yanıma alıyorum. Yanıma aldığım an başlıyor ağlamaya. Ayağıma yatırıp sallarken yine uyuyakalıyor. Sürekli sallamaktan bacaklarım ağrıdı artık. Acil yardım helppppp 🙁😭😭 tavsiyesi olan var mı