zeynepgokce1 Kizim tuvalet egitimini tamamladi. Normal tuvaletimize ve lazimliga yapiyor ikisinide kullaniyor. Klozete oturmak istemedi. Sorum şu kolay oldugu icin normal tuvalet yerine lazimliga oturtuyorum cogu zaman. Birakmam gerekir mi lazimligi?
1prens1prensess zeynepgokce1 yani bende lazımlık var ama oğlum daha çok tuvalete yapıyor benim içinde kolay oluyor ama kardeşini doyurduğum zaman oturma odasında tutuyorum lazımlığu yetişemem gçtüremem diye oda kendisi o an işim varsa ona yapıyor ama daha çok tuvalete gitmek istyor bilemedim alışır mı alışmaz mı ama normal tuvalete alışmıyorsa bence bir şekilde alıştırmaya çalışın ne kdar erken başkarsanız o şekilde gider
uyus zeynepgokce1 Merhaba benim kızım lazımlık var diye obür wclre gitmiyodu ve gittigimiz yerdede lazımlıl arıyordu.bende kızım gormeden sakladım.çöpcu almiş diye birşeyled uydurduk.normele gitmeye basladi ve rahat ettim.gittim yerde beni çok bunaltiyodu
Aselbuk zeynepgokce1 ben ogrettikten 1 jafta sonra biraktim hem tuvalete yaptiriyorum hem normal tuvalete massalah cabuk söktü herseyi😄