Cicekkizliya mama karşıtı değilim ama doktor tavsiyesi olmadan başkalarının doldurmasına gelerek aaa sütün az aaa sütün yaramıyo diyen insanlardan etkilenip doktor söylemese bile mama veren insanlar bence yanlış yapıyor bakın doktor söylemeli mama alması gerektiğini kendi kendimize verebileceğimiz bir karar değil bunu demek istedim .Çocuğun kilosunun az olduğuna doktor karar verebilir biz veya başkaları değil birde anne sütü az gelse bile vitaminini alıyor bebekler benim oğlum o kadar zayıf duruyorki ama kan değerleri kalsiyum vs çok iyi çıktı şükür demekki herşey kilo değilmiş anladım ama bende çok üzülmüştüm yinede doktoru dinledim mama vermelisin deseyditabiki son çare olarak verilebilir ama bakın son çare diyorum karşıt değilim yani.