Merhaba anneler 19 aylık bebeğim var babamız hep vardiyalı genelde çoğu zaman evde değil ailemden uzaktayım yaşadığım yer ıssız park bile çok uzak o kadar sıkılıyo ki evde dışarı çıksam gelsek yne basliyo ağlamaya çizgi film izletiyorum evet çok kötü bir şey mecbur kalıyorum. Ne yapabiliriz kitapları oyuncakları var ama tavsiye edebileceğiniz güzel zaman gecircegim neler alabilirim