Kizlar benim kedi fobim var biraz biraz yeniyor gibiyim. Bizim sitede çok kedi var. Ben kizima ma.a almıştım bildiğimiz toz mama.
Ama mama içmeyi bıraktı bir kere kullandım.
Simdi etrafımda verecek bir yakınım yok. Durdum durdum aklıma bugün yemek verirken bu orjinal fikir geldi. Kedilere o mamayi yapsam mesela 10 ölçek yeteri kadar su koysam bunu kapının onune bıraksam zaten orda duruyoar. Icermi zarari olur mu soğuk ilik farkeder mi
Cunku 4 hafta doldu dolacak atmayayım diyorum